Aktiviteter i kirken

Hver lørdag inviterer vi til bibelstudium kl. 10.00 og gudstjeneste kl. 11.00. Dertil kommer en række andre aktiviteter i menigheden.

Cellegrupper

Der er etableret cellegrupper i private hjem i bl.a. Vejle, Hedensted, Nørre Snede og Hyrup v. Stouby Cellegrupper mødes efter aftale. Cellegruppernes primære formål er forbøn og åndelig vækst. Kontaktperson er Pia Larsen – tlf. 75802267.

Forbøn

For de, der ønsker forbøn for sig selv, andre personer eller andet, er der i kirkens forhal anbragt en “bønnebog”. Alle kan deltage. Bønnebogen vil blive taget med til forbøn i kirken og hos cellegrupperne. Hver sabbat efter gudstjenesten vil der være bøn og forbøn i lokalet på 1. sal over garderoben, og alle er velkomne til at deltage. Du kan også ønske at få forbøn i kirken under gudstjenesten. Kontaktperson er Pia Larsen – tlf. 75802267.

Fællesspisning

Der vil den 3. lørdag i hver måned efter gudstjenesten være mulighed for fællesspisning i lokalerne på 1. sal.

Menighedsfællesskab

Vi mødes i private hjem til hygge og samvær med forskellige former for aktiviterer (sang, spil, leg, afslapning etc.).

Aftenkirke

Den første fredag i hver måned kl. 19-21 har vi aftenkirke med sang og musik af vores lokale band. Der vil også være andagt og bøn. Vi afslutter med en let servering. Alle er velkomne. Aftenkirke holder fri i sommermånederne.